Thursday, March 17, 2011

t.e.a.t.e.r - Terima Kasih Cinta

ting t0ng~

lamer xupdate bl0g kan.. kenapa ekk??.. jawapan nyer sebab aku agak buzy giler Der.. ader client tuk sh0oting + ader pr0blm kat opis + preparati0n nak bercuti.. yeaaa yeaaaa.. nex wekk aku gi CUTI² LUAR MALAYSIA.. hahahaa =)

s0ry sebab aku LEMBAB!!!.. yesss aku memang se0rang yang LEMB skit.. yelaaa teater TKC nie pn dah habes dah kat Istana Budaya.. baru aku nak kec0h.. p0yo kann.. hahaha.. demm.. sesuker halkum aku laa.. bl0g aku.. ader aku kesahh!!.. =P


yeahh.. cool giler teater nie.. TKC teater musical yang terbaek bagi aku.. kasi la tepuk Der.. yezza!! aku suker.. aku suker GILER.. aku memang dah GILER kan Farahdhiya!! =)


tiket murah jekk Der.. xpi takper murah² pn aku pergi neng0k.. k0rang ada ker pergi neng0k?? ada ker tiket??  =P


nie salah sebuah lagu yang terdapat dalam teater TKC niee.. lagu zaman² mak n abah muda².. aku sukerr.. feel habesss~ =)

pada k0rang² yang tak dapat pergi nng0k tew.. tunggu jek la raya.. nanti ader la tew kuar kat TV..  tu pun kalu kuar kat TV laa.. kalu xder pn k0rang tunggu jek la TKC musim ke 2 yer.. tapi aku nak cakap yang k0rang memang XCOOL langsung xnng0k teater nie.. hahaha.. =)

weeeeee~

nota kaki : kalu ader TKC2 nak request Lisa Surihani berlak0n pelizz..  

No comments: