Monday, February 21, 2011

siapa makhluk COOL ini??

ting t0ng~~

yela der.. sapeR aku sebenarnyer di sebalik COOL itew??.. mesti k0rang tertanyer² kan.. hahahaa.. budget macam f0llower aku ramai jekk.. laen la bl0g aweks ramai laa f0llower.. hehe =)

jadikk secara rendah diri nyer aku bukan la hensem pn..

*mamat nie lagik hensem dari aku.. seyes..

n aku pn bukan la dalam kateg0ri c0mel n jambu pn..

*arghhh!! justin bieber... -pengsan-

tapi aku tetap bersyukur rupa paras ku yg xseberapa.. kerana diri ku amat berharga.. hahahha..

weeeeee~

*picca s0urce dr g0ogle..


3 comments:

ashraf said...

terpakselah aq komen kali keduee kerana komen pertame tak di accept oleh blog ini.. aq pon xtw kemane hilangnye dye.. bialah.. lupekan! idop bru skunk.. huhu.. ok2,, blog ini sememangnye bru mencapai tahap air surut.. tp blog ni mmg comel secomel aku.. oppss.. jgn lah gtaaw.. malu2.. haha.. neway,, ape yg membangkitkan kemarahan naga beranak sembilan, TAYLOR SWIFT bini aq yer.. LISA SURIHANI akk bawu2 bacang aq.. jgn nk mcm2.. harap maklum.. time kasih.. weee ~ ^O^.. tingkatkan prestasi , kurangkan KONTROVERSI.. TEMA : OUCHHHH !

ashraf said...

terlupe plak... sesungguhnye, PICCA aq harus tergolong dlm LELAKI KACAK diatas sana yer.. jgn lupe hukumye WAJIB.. ok.. tq.. OUCHHH

Mr.Cool said...

tengs ekk.. kurangkan KONTROVERSI lebihkan seksi.. =)