Thursday, February 24, 2011

m.o.v.i.e - Kashaf Imani

ting t0ng~

hye hye.. nak wat entry pasal muvie laa pulak.. buley kan kan??.. hehe =) seyesly muvie nie sngat² cool!!.. terbaekk.. kasi tepukk sumer.. tepukk weii tepukk.. 2 thumbs up!!! =)

Tajuk :  Kashaf Imani 
Pelakon : Beto Kusyairy, Sharifah Amani, Normah Damanhuri n Wan Sharmila
Pengarah : Azma Aizal Yussof

saper nng0k citer nie angkat tangan macam saya!!!.. huhu

cer citer cer citer : Imani (awek b0le cakap ngan r0h) yang men0long Kashaf (mamat k0ma kene tikam yang jadik r0h) untuk memohon maaf pada ibunya Rosnah (se0rg GRO dulu).. dah macam citer gh0ost whisper versi0n melayu lakk.. hehehe.. adek tiri Shamim (awek yg cam paris hilt0n wanabe) suker berf0ya² sana sini.. mak d0rang nie d0k risau la anak² yg di didik menjadik ihsan terbaek xpi jadik SETAN GONDOL.. huhuhu =P

d0rang yang COOL :

Kashaf

mamat nie terbaekk la weii.. sedey giler time scene dier d0k rayu² kat imani cakapkan kat mak kashaf mintak maaf dan sayang mak.. aku pn nanges tertiber teringat kat mak aku.. aper lagik.. dengan aku² la nanges.. hahhaha =)

"mak.. anak *&#^$% ini tak kan lahir kedunia nie kalu bukan mak nie &$^&$^# lah.. (panggg!!.. kene lempang )" - Kashaf

Imani

besh awek nie leh cakap ngan r0h.. besh kan kan?.. Imani sangat² cumel auchh~

"kadang² imani takut tak dapat bezakan yang mana fantasi dan realiti" - Imani

Shamim

perghh!! p0mpuan nie.. memang bikin hati aku panas.. nak pijak² jekk muka dier.. hahaha.. seyes.. awek nie memang terbaekk weii.. suker giler aku.. seksi lak tew.. yezza~

"k0 cakap ngan mak aku.. kalu dier nak sangat aku jumper abang aku.. k0 suruh dier d0a banyak² pada tuhan semoga tuhan cabut nyawa aku bila nanti da
 mamp0s buley aku jumper abang aku kat kubur
(keb0omm!!.. esiden trus)" - Shamim

  weii k0rang yang cool.. j0om neng0k citer nie.. aku nak kasi 4/5 bintang.. besh sngat² besh.. 

weeeeee~

nota kaki : mak!!.. al0ng nak mintak maaf.. s0b s0b.. =(

*picca s0urce dr g0ogle

No comments: