Tuesday, February 22, 2011

aku, hobi dan phot0graphy

ting t0ng~~

hye sumer.. tuk waktu ini.. saat ini.. ketika ini.. da ader 6 org f0llower bl0g aku.. alhamdullilah.. tenkiu banyak² yer.. tepukk tepukk.. =P

jugak terima kasih kat gr0up bl0gger fesbuk yang memberi tunjuk ajar + idea + maklumat + tips + widget n macam² tuk bl0g besh aku nie.. yeahh tengs kamu sumer!!.. nnti aku blanjer r0ti canai s0rang satu yer.. heheh.. =)

*nah ambek s0rang satu.. ihklas nie.. hehe

ok0k.. t0pik c0ol tuk arini nak KECOH sikt pasal h0bi laa pulak.. h0bi aku?? besh keR??.. yeahh xder la besh pn.. xpi minat nyer pasal n banyak wang sudey dikuarkan.. layan kan ajekk.. aku seorang pemilik camera DSLR.. hehehe.. besh keR??.. tettt.. =).. kemesraan kami (aku n DSLR) xder la da lamer... baru² jek kami skandals.. n aku suker sh0ot macam² picca.. macam²??.. yela macam² laa.. macam² picca.. =)


*aku cinta pada mu laling~..

dari macam² picca tew la aku lebih SUKER pada sh0ot picca m0del + aweks.. pasal aper ekk?.. entah aku pn xtahu.. hahaha.. =)

** Fairuzzaki Photography Collections 2010.. that's me!!.. =)

da abes citer pasal h0bi.. k0rang nak aku sh0ot picca k0rang keR??.. buley jekk.. xder hal laa.. ;)

weeeeee~

nota kaki : kalu la dapat sh0ot lisa surihani.. alangkah bahagia nyer diri ku ini.. =P

*picca s0urce dr g0ogle..

4 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

alaa..tkkn picture roti canai je kot?? =P kena ade outdoor special utk kitowg ;)


yang comel,
khumaera ismail

Mr.Cool said...

hehehe.. kalu "out0or special" ekk.. insyallah... hehe


yang c0mel membalas,
makhluk tuhan paling c0ol

ashraf said...

rupenye bernafsukan DSLR.. ish3.. yg penting, aq akn jdk model ko 1 day... yeahhh! clap2!

Mr.Cool said...

yeahh.. c0me t0 be my first male m0del.. =)