Friday, November 4, 2011

Bekas Pelajar ADTEC Shah Alam

ting tong~

Tertiber terkenang zaman² keMUDAan diri ini.. [sekarang pun MUDA lagik kowt].. aku merupakan seorang bekas pelajar CUTE + PINTAR di ADTEC Shah Alam tahun 2001 - 2002.. hahaha.. pemegang Kepujian Diploma Jurusan Teknologi Komputer.. [takboleh blah].. yeaa~  aku BANGGA dengan percapaian aku.. hahahahaa [ketawa riak!!] =P


Terimalah senaskah Video Koporat ADTEC Shah Alam hasil karya agung dari aku dan kawan-kawan.. kami seramai 5 orang pelajar dipertanggungjawabkan untuk menyiapakan final projek yang bernilai jutaan ringgit ini [aku tipu!!].. CUN tak??.. cam HAREM jekk.. janji aku lepas dapat A..hahaa.. 

ehh itu aku.. sangat skema aku ketika masa itu.. =)

Ini merupak video "sebalik tabir" khas untuk kawan-kawan yang bertungkus lumus + berusaha keras + berbanting tulang + bersemangat waja  + berkorban apa sahaja.. untuk menyiapkan Final Project Video Koporat yang TERHEBAT tahun 2002.. [lapuk dah!!].. korang memang TERBAEK!!!

AMARAN KERAS : Jangan Nak Cetak Rompak Video Ini Sangat Ekkk!!!

weeeee~

nota kaki : rindu lak kat ADTEC.. huhu~

No comments: