Friday, April 8, 2011

Jatuh Cinta Pada Kaum Sejenis

ting t0ng~

di kala waktu petang yang damai.. burung² pn berkicauan.. aku mengisi masa² kebosanan.. ber-chatting YM bersama member ku P [bukan nama sebenar].. 
AKU : Bro.. j0om gi PHUKET j0om..
P : wahh.. terbaekk... buley jumper.. NONG POY..
AKU : saper tew der??.. p0rn star ker??.. =P [blur]
P : g0ogle image pelizzz.. =)
 dengan perasaan GHAIRAH dan NAIF yang membuak².. aku pun men-Google-Image-kan siapakah wanita yang bernama NONG POY.. dan hasil carian nyer..
OH MY ADIDAS!!

pergh!!!.. berdarah hidung Der... c0mel gilerr... auchh~


cun + comel + seksi.. i loike~ =P

tetapi hatiku mula raser semacam.. perasaan rasa tidak tenteram... bagaikan ada "sesuatu" yang tersembunyi.. aku perlu tahu.. aku cuba meng-Wikipedia-kan siapakah gerangan awek seksi ini.. untuk memantapkan lagi kajian.. dan ini lah hasil kaji selidik..
WATDAFISH!!!


demm!!!.. aku keciwa.. k0 lelaki rupa nya.. gelii dowh.. geli mat mat matt~

nota kaki : cik NONG POY nyer .. dalam botol gak ker?.. =P 

No comments: